Ako nakupovať

Ako nakupovať v e-shope LifeM

V e-shope LifeM môžete nakupovať bez prihlásenia. Ak chcete u nás nakupovať opakovane, odporúčame Vám zaregistrovať sa, aby ste si ušetrili vyplňovanie adresy pri budúcich objednávkach. Pri registrácii zadajte svoj e-mail a heslo, ktoré potom použijete na prihlásenie.

Objednávka bez registrácie

Pri objednávke bez registrácie stačí vyplniť dodacie údaje, aby sme Vám mohli tovar doručiť.

Objednávka pre registrovaných a prihlásenie

Ak sa u nás zaregistrujete, získate určité výhody. Registráciou u nás si vytvoríte používateľský účet, t. j. budeme poznať Vaše dodacie a fakturačné údaje a pri ďalšom nákupe ich už nebudete musieť vypĺňať. Stačí sa prihlásiť. Vaša e-mailová adresa a heslo, ktoré ste si zvolili pri registrácii, budú slúžiť ako prihlasovacie údaje. Ďalšou zaujímavou výhodou je zľava 2 % na všetky vaše nákupy.

Registrovaní používatelia uvidia vo svojom profile aj svoje predchádzajúce objednávky a môžu ich použiť na jednoduché zadanie novej objednávky.

Registráciou súhlasíte so zasielaním obchodných oznámení od spoločnosti Life M s.r.o.

Po odoslaní registrácie dostanete registračný e-mail s prihlasovacími údajmi vrátane hesla. Po úspešnej registrácii budete automaticky prihlásený a automaticky Vám bude nastavená zľava na všetky Vaše budúce objednávky alebo ponuky.

Overovanie údajov > Priradenie pracoviska

V e-shope LifeM môžete nakupovať na rôznych pracoviskách (laboratóriách).

Po úspešnej registrácii budete vyzvaný, aby ste uviedli, pre ktoré oddelenie (napr. laboratórium alebo kliniku) chcete nakupovať. Ak Vaše oddelenie u nás ešte nemá účet, zadajte jeho názov a identifikačné číslo. Ak chcete byť priradený k pracovisku, ktoré už má účet v službe LifeM, pošlite nám správu v priloženom formulári. Naši pracovníci overia platnosť zadania a pridajú Váš profil na pracovisko.

Zľavy môžu vyplývať z priradenia ku konkrétnemu pracovisku, ak si ich toto pracovisko s nami dohodlo. Preto je potrebné, aby Vaše priradenie na pracovisko overil zodpovedný pracovník LifeM. O svojom priradení budete informovaný e-mailom alebo telefonicky.

Váš nákupný košík

Vybrané položky nájdete v nákupnom košíku. Keď máte v košíku všetky položky, ktoré chcete objednať, kliknite na odkaz "Dokončiť objednávku". Zobrazí sa stránka s údajmi o doručení, ktoré môžete upraviť alebo pridať.

Systém zliav

Všetkým registrovaným zákazníkom ponúkame úvodnú zľavu 2 % na všetky objednávky alebo ponuky.

Jednotlivé pracoviská si môžu dohodnúť vlastnú individuálnu zľavu. Ak ste pridelený na viac ako jedno pracovisko, musíte si po prihlásení vybrať, na ktorom z nich chcete nakupovať alebo vytvoriť ponuku. Ak patríte len k jednému pracovisku, jeho zľavy sa zobrazia automaticky po prihlásení.

Adresy

Na úspešné dokončenie objednávky je potrebná dodacia a fakturačná adresa.

Pri prvom prihlásení zadajte správnu fakturačnú adresu (vrátane IČO a DIČ) a správnu a úplnú dodaciu adresu. Tovar na túto adresu doručí prepravná spoločnosť Transmed.

Ak chcete v budúcnosti zmeniť Vaše kontaktné údaje, môžete ich aktualizovať vo svojom používateľskom profile. Môžete upraviť Vaše kontaktné údaje pre doručovaciu aj fakturačnú adresu. Pred dokončením objednávky môžete vždy skontrolovať adresu a v prípade potreby ju upraviť.

Obchodné podmienky

Pre úspešné odoslanie objednávky je potrebné zaškrtnúť súhlas s obchodnými podmienkami.

Zanechať správu

Ak chcete k objednávke pridať poznámku alebo komentár, napíšte ho do príslušného políčka.

Môžete sem napísať napríklad číslo objednávky, ktoré sa má uviesť na faktúre, alebo akúkoľvek inú poznámku dôležitú pre správne spracovanie vašej objednávky.

Spôsob platby

Za tovar vám bude vystavená faktúra. Štandardná lehota splatnosti faktúry je 14 dní.

V prípade, že máte vlastné číslo objednávky a chcete ho použiť na faktúre, uveďte ho do poľa "Poznámka" alebo do poľa "Externé číslo objednávky".

Dokončenie objednávky

Pred odoslaním objednávky skontrolujte svoje fakturačné a dodacie údaje v konečnom zhrnutí. Pred vyplnením zaškrtnite, že súhlasíte s podmienkami.

Ak chcete dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo "Objednať". Kliknutím na tlačidlo "Objednať" zadávate záväznú objednávku tovaru.

Prijímanie a potvrdzovanie objednávok

Príjem objednávok: denne v pracovných dňoch od 8.00 do 16.30, eShop neobmedzene.

Do 3 pracovných dní Vám zašleme potvrdenie objednávky, ktoré bude obsahovať informácie o dostupnosti objednaného tovaru a predpokladaný dátum dodania. Ak nie je potrebné žiadne ďalšie upresnenie objednávky alebo dodatočné informácie, tovar Vám bude doručený do 3 pracovných dní.

Termíny dodania

Dodanie tovaru (platí pre položky na sklade):

do 2 - 3 pracovných dní alebo podľa informácií uvedených v potvrdení objednávky.

Dodacia lehota (platí pre položky, ktoré nie sú na sklade):

do 2 - 4 týždňov alebo ako je uvedené v potvrdení objednávky.

Tovar na pokrytie víkendových služieb je potrebné objednať najneskôr do štvrtka 13.00 hod.

Predajné ceny

Uvedené ceny jednotlivých produktov sú aktuálne, v eurách, bez poštovného a balného.

Akciové ceny platia počas určitého obdobia alebo do vypredania zásob.

Dopravné a balné

1) Nechladený tovar:

Pri nákupe nad 260,- EUR (bez DPH) je doprava zadarmo.

Pri nákupe do 260,- EUR (bez DPH) účtujeme cenu 16,- EUR (bez DPH).

2) Chladený a mrazený tovar:

Za nákup chladeného tovaru (CoolPacks) do 760,- EUR (bez DPH) účtujeme dopravné 33,- EUR (bez DPH).

Za nákup mrazeného tovaru (preprava na suchom ľade) do 1 780,- EUR (bez DPH) účtujeme dopravné 68,- EUR (bez DPH).

Prepravné sa neúčtuje za zvyškové dodávky spôsobené nedostatkom zásob.

Miesto dodania

Tovar bude doručený na adresu doručenia, ktorú ste uviedli v objednávke.

Vyhradzujeme si právo odmietnuť spracovanie objednávky, ak je uvedená adresa doručenia neúplná alebo na prvý dojem zjavne nesprávna. Informácie o tomto odmietnutí vám zašleme na Vami zadanú e-mailovú adresu.

Prijatie tovaru

Kupujúci sa zaväzuje prevziať objednaný a odoslaný tovar a zaplatiť celkovú cenu za objednaný tovar vrátane všetkých poplatkov uvedených v objednávke (náklady na dopravu).

Ak kupujúci opakovane nesplní svoju povinnosť prevziať a zaplatiť za objednaný tovar v súlade s uvedenými podmienkami, predávajúci má právo pozastaviť alebo odmietnuť vybavovať ďalšie objednávky od tohto kupujúceho.

Záruka

Na tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov. Na zariadenia poskytujeme záručný a pozáručný servis.

Reklamácia dodaného tovaru

Akékoľvek reklamácie poškodeného, nesprávne dodaného alebo inak nevyhovujúceho tovaru je možné uplatniť do 3 pracovných dní od prevzatia tovaru. Neskoršie žiadosti sa už nebudú brať do úvahy. Ak chcete podať reklamáciu, môžete použiť vyššie uvedené kontaktné údaje alebo napísať e-mail na adresu info@lifem.sk

Vrátenie tovaru bez udania dôvodu

Nákup tovaru prostredníctvom internetu sa riadi Obchodnými podmienkami, Reklamačným poriadkom a ustanoveniami príslušných právnych predpisov najmä zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákona č. 102/2014 Zb. Zákon o ochrane spotrebiteľa pri zmluvách uzatváraných na diaľku, zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník, zákona č. 250/2007 Zb. Zákon o ochrane spotrebiteľa, zákona č. 22/2004 Zb. Zákon o elektronickom obchode. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu a bez akejkoľvek sankcie do 14 dní odo dňa prevzatia plnenia. Tovar, ktorý chce kupujúci týmto spôsobom vrátiť, nesmie byť poškodený a musí byť vrátený so všetkým pôvodným príslušenstvom. Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu zaplatené sumy do 30 kalendárnych dní od odstúpenia od zmluvy. V prípade poškodenia alebo opotrebovania výrobku si predávajúci účtuje ako náhradu 10 % z kúpnej ceny.

Vrátenie tovaru pred dátumom splatnosti faktúry

V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy v čase dodania tovaru a kupujúci ešte neuhradil kúpnu cenu v súlade s podmienkami uvedenými na faktúre, predávajúci si účtuje storno poplatok vo výške 10 % z kúpnej ceny.

Dodacie doklady

Tovar sa dodáva s dodacím listom a faktúrou, ktorých štandardná splatnosť je 14 dní (alebo podľa dohody). Iné formy (napr. dobierka) sa musia dohodnúť vopred.

Ak máte akékoľvek otázky, kontaktujte nás e-mailom na adrese info@lifem.sk

Tieto podmienky vrátane ich súčastí sú platné a účinné od 1. decembra 2020.

Potrebujete poradiť?

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa Vašej objednávky, kontaktujte nás e-mailom na adrese info@lifem.sk

Pracovný čas: pondelok až piatok od 8.00 do 16.30 hod.

Predávajúcim je spoločnosť Life M SK s.r.o., so sídlom Grösslingova 20, 811 09 Bratislava, IČO: 51731606